• 22-03-2024, 20:00:25
    #1
    Merhaba, toplama hazır sistem aldım, ekran kartını kurup başlattım pcyi, tüm driverları indirdim, kendi uygulamasından da driver boosterdan da.

    ancak age of empiresi başlatmaya çalıştığımda ''Minumum gereksinimi en az 1 gb atanmış VRAM istemektedir, bilgisayarın bu gereksinimi karşılamıyor.'' hatası veriyor.


    Intel Core i5 13400F Soket 1700 13.Nesil 2.50GHz 20MB Önbellek 10nm İşlemci
    CORSAIR 8GB Vengeance LPX DDR4 3200MHz CL16 Kutusuz Siyah Ram
    ZOTAC GeForce RTX 4060 TI GAMING 16GB AMP GDDR6 NVIDIA Ekran Kartı
    Verbatim 1TB VI 5000 PCIE4 NVME M.2 SSD (Okuma 5000MB / Yazma 4500MB)
    ASUS PRIME H610M-R D4 Intel H610 Soket 1700 DDR4 3200MHz M.2 Kutusuz Anakart

    INTEL I5 13400F - RTX 4060 Ti 16GB - PRO H610M-E DDR4 - 500GB SSD - 16GB RAM

    yeterli olmaması imkansız, hata nerede sizce?
  • 22-03-2024, 20:04:14
    #2
    Driver booster kullanmanız zaten en büyük hatanız. Ekran kartı driverını elle yüklemeniz yeterli zaten neden driver booster kullandınız? Ekran kartı driverını Nvidia App ile yükleyip tekrar dener misiniz?

    https://www.nvidia.com/tr-tr/software/nvidia-app/

    Ayrıca driver booster kullanılmış windows'tan hayır geleceğini de düşünmüyorum temiz bir format öneririm.
  • 22-03-2024, 20:11:01
    #3
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Driver booster kullanmanız zaten en büyük hatanız. Ekran kartı driverını elle yüklemeniz yeterli zaten neden driver booster kullandınız? Ekran kartı driverını Nvidia App ile yükleyip tekrar dener misiniz?

    https://www.nvidia.com/tr-tr/software/nvidia-app/

    Ayrıca driver booster kullanılmış windows'tan hayır geleceğini de düşünmüyorum temiz bir format öneririm.
    hocam çünkü o şekilde kullanmama rağmen bi türlü çalışmadı.

    aygıt yöneticisinden baktığımda yanında ünlem var, tıkladıgımda

    Sorun bildirdiğinden windows bu aygıtı durdurdu. kod 43 diyor.

    kaldırdım tekrar ekledim yine aynı
  • 22-03-2024, 20:13:04
    #4
    CarlManfred adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çünkü o şekilde kullanmama rağmen bi türlü çalışmadı.

    aygıt yöneticisinden baktığımda yanında ünlem var, hata kodu 46 veriyor.
    İOBit programları önerilmiyor hocam çalışan bir çok şeyi de bozuyor araştırırsanız dediklerimi anlayacaksınızdır. Size önerim temiz bir kurulum yapmanız ve kurulum sonrası önce Windows Update daha sonra ise Grafik Sürücüsünü kurabilirsiniz daha iyi olacaktır.
  • 22-03-2024, 20:17:17
    #5
    enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İOBit programları önerilmiyor hocam çalışan bir çok şeyi de bozuyor araştırırsanız dediklerimi anlayacaksınızdır. Size önerim temiz bir kurulum yapmanız ve kurulum sonrası önce Windows Update daha sonra ise Grafik Sürücüsünü kurabilirsiniz daha iyi olacaktır.
    teşekkür edeirm tamamdır hocam fofrmat atıyorum o halde.