CarlManfred adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam çünkü o şekilde kullanmama rağmen bi türlü çalışmadı.

aygıt yöneticisinden baktığımda yanında ünlem var, hata kodu 46 veriyor.
İOBit programları önerilmiyor hocam çalışan bir çok şeyi de bozuyor araştırırsanız dediklerimi anlayacaksınızdır. Size önerim temiz bir kurulum yapmanız ve kurulum sonrası önce Windows Update daha sonra ise Grafik Sürücüsünü kurabilirsiniz daha iyi olacaktır.