• 22-03-2024, 05:00:57
    #10
    Tecrübeli arkadaşların yorumları bekleniyor
  • 22-03-2024, 05:01:20
    #11
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Ben bir kaç kere ölmüştüm. Sana en iyi öldüğüm şekli anlatayım

    Ölüm, ölüm dediğin nedir ki gülüm, ben senin için yaşamayı göze almışım.
  • 22-03-2024, 05:03:43
    #12
  • 22-03-2024, 05:04:06
    #13
    Ölüm! Soğuk bir kelime, bir ömrün tükenişi,
    dönüşü olmayan eşik,
    sıfır noktası,
    dünyaya son bir bakış,
    ilişik kesme anı, fanilikten ebedeliğe göçüş,
    ödünç alınan bedenin sahibine teslimi,
    sırası gelenin gittiği, bilinmezler diyarının eşiği.
    Her şey doğuyor, büyüyor, gelişiyor, sonra ölüyor.
    Sanki görünmez bir el fişi çekiyor, hayat böylece duruyor. Öyle yaşıyoruz ki ömrümüzü, öyle harcıyoruz ki mutlaka uyanacakmışız gibi yatıyor, hiç ölmeyecekmiş gibi büyük bir hırsla güne başlıyoruz.


    https://www.youtube.com/watch?v=ugBuxhrMO1I
  • 22-03-2024, 05:04:10
    #14
    Kalıcı ban yemek gibi bişi hocam
    tunahanertan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak anlatın lütfen? Ölüm nasıl bir şey?
  • 22-03-2024, 05:05:07
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Öldükten sonra tekrar dirilecekmişiz mahşer alanına gitmek için giderken yolda denk gelirsek muhabbetini yaparız nasıl birşey diye
  • 22-03-2024, 05:10:10
    #16
    Ben sevdiklerim için yaşamayı göze almışım.
  • 22-03-2024, 05:18:51
    #17
    Varoluşçuluğa göre "İnsanın kendini tamamlamasıdır".
  • 22-03-2024, 05:21:31
    #18
    Selam saygı hepinize
    Gelmez yola gidiyorum
    Ne karaya ne denize
    Gelmez yola gidiyorum
    Ne şehire ne de köye
    Ne yıldıza ne de aya
    Uçsuz bucaksız deryaya
    Gelmez yola gidiyorum
    Gemi bekliyor limanda
    Tayfaları hazır onda
    Gözüm kalmadı cihanda
    Gelmez yola gidiyorum
    Eşim dostum yavrularım
    İşte benim sonbaharım
    Veysel karanlık yollarım
    Gelmez yola gidiyorum..


    https://youtu.be/a6rQS03Cs_Y?si=9n8eWNdnm3xlH3wz


    Aşık Veysel'in ölüm yıldönümü. Allah rahmet eylesin.