Ölüm! Soğuk bir kelime, bir ömrün tükenişi,
dönüşü olmayan eşik,
sıfır noktası,
dünyaya son bir bakış,
ilişik kesme anı, fanilikten ebedeliğe göçüş,
ödünç alınan bedenin sahibine teslimi,
sırası gelenin gittiği, bilinmezler diyarının eşiği.
Her şey doğuyor, büyüyor, gelişiyor, sonra ölüyor.
Sanki görünmez bir el fişi çekiyor, hayat böylece duruyor. Öyle yaşıyoruz ki ömrümüzü, öyle harcıyoruz ki mutlaka uyanacakmışız gibi yatıyor, hiç ölmeyecekmiş gibi büyük bir hırsla güne başlıyoruz.


https://www.youtube.com/watch?v=ugBuxhrMO1I