Tasarımcı Arkadaşlara Sorum Var |AFTER EFFECTS - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Tasarımcı Arkadaşlara Sorum Var |AFTER EFFECTS
0
●
36
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Tasarımcı Arkadaşlara Sorum Var |AFTER EFFECTS
21-03-2024, 23:10:05
#1
ichbinalper
Merhabalar herkese hayırlı geceler
After effects'de kare olan bir efekti nasıl yuvarlak yapabilirim bir yuvarlağın için sığdırmak istiyorum ancak efekt kare olduğu için sığdıramıyorum çirkin bir görüntü çıkıyor
Yardımcı olan herkese teşekkürler
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler