• 21-03-2024, 16:02:30
    #1
    Selamlar R10 ailesi.R10 da yapabileceğim sermayesiz veya düşük sermayeli işler nelerdir ? Çok beklentim yok hiç değilse sigara paramı bile çıkarsa kârdır.Şimdiden teşekkürler😊
  • 21-03-2024, 16:03:56
    #2
    Takipteyim
  • 21-03-2024, 16:12:18
    #3
    İmzamda ki kurs işinize yarayacaktır
  • 21-03-2024, 16:14:17
    #4
    hocam düşük bütçe ile en temiz iş aracılık.

    Malı satan ile alıcı arasında kontağı kurmak çok temiz sermaye biriktiriyor
  • 21-03-2024, 17:56:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar profilimdeki whatsapp üzerinden ulaşabilirsiniz.