• 21-03-2024, 14:45:54
    #1
    2000tl limiti olan kartıma bugün 666tl aidat ücreti yansıtılmış.
    Aidat ücreti nasıl iade alınır?
  • 21-03-2024, 14:47:06
    #2
    Alınmaz
  • 21-03-2024, 14:48:04
    #3
    Biz İş Bank’ta Platinum karta geçtik, artık aidat ödemiyoruz.
  • 21-03-2024, 14:48:14
    #4
    alperceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alınmaz
    Duyduğuma göre arkadaşımın babası aidat ücretini ödedikten sonra iade almış.
  • 21-03-2024, 14:48:40
    #5
    Arayıp, iptal edeceğinizi söyleyin. Eskiden puan olarak geri veriyorlardı.
  • 21-03-2024, 14:50:06
    #6
    Bazı durumlarda veriyorlar artık son dönemlerde kupon hediye chip para gibi şeylerde verebiliyorlar. Arayın müşteri temsilcisini. Çevremde bu aidat iadesi veya değerinde hediye için bir kampanyanız var mı diye sorup bilgi alabilirsiniz
  • 21-03-2024, 14:50:29
    #7
    Sadece aidatsız kart kullanıyorsanız alabilirsiniz.
    Bankalarda bu işlerin başında duranlarda armut toplamıyor. İmzaladığınız anlaşmalara öyle bir geçiriyorlar ki maddeleri. Sonunda tüketici haksız oluyor.

    Kesin bir yasal düzenleme olmadan bu iş çözülemez.
    • Tubefavorites
    Tubefavorites bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-03-2024, 14:51:11
    #8
    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arayıp, iptal edeceğinizi söyleyin. Eskiden puan olarak geri veriyorlardı.
    O eskidendi, artık dediğim yöntem işe yarar.
  • 21-03-2024, 14:53:16
    #9
    Direkt bankaya aidat iadesini istediğini söyle. 2000 tl limite 600 küsür tl aidat olmaz de, çoğunlukla yardımcı oluyor bir çoğu. 1 sene daha kartı iptal ettirmeme sözü alıyor.