Sadece aidatsız kart kullanıyorsanız alabilirsiniz.
Bankalarda bu işlerin başında duranlarda armut toplamıyor. İmzaladığınız anlaşmalara öyle bir geçiriyorlar ki maddeleri. Sonunda tüketici haksız oluyor.

Kesin bir yasal düzenleme olmadan bu iş çözülemez.