• 20-03-2024, 23:27:02
    #1
    Arkadaşlar arkadaşımı R10 a sokmak istiyorum davetiye kodu nasıl alabilirim şuan hakkım 0 ne yapınca davetiye kodu alabiliyoruz
  • 20-03-2024, 23:32:58
    #2
    Modaretörlerden birine yazıp talep edebilirsiniz veya kefilseniz ben vereyim davetiye.
  • 20-03-2024, 23:51:16
    #3
    yusufw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Modaretörlerden birine yazıp talep edebilirsiniz veya kefilseniz ben vereyim davetiye.
    öncelikle teklifiniz için çok teşekkür ederim fakat davetiye koduna gerek yok ben sadece merak etmiştim nasıl alıyoruz diye.
  • 20-03-2024, 23:53:06
    #4
    Davet hakkınız yok mu ?
  • 20-03-2024, 23:53:24
    #5
    Mrxberat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Davet hakkınız yok mu ?
    yok maalesef hiç bir zamanda olmadı
  • 20-03-2024, 23:54:54
    #6
    Anladım, moderatör ekibinden alınıyor mu bilmiyorum. Burdan tanıştığınız kişilerden, arkadaşınıza kefil olup ,istiyebilirsiniz.
  • 20-03-2024, 23:57:45
    #7
    HizliResim.Net
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar arkadaşımı R10 a sokmak istiyorum davetiye kodu nasıl alabilirim şuan hakkım 0 ne yapınca davetiye kodu alabiliyoruz
    Merhabalar,

    Forum içerisinde aktiflik göstermeniz gerekmektedir.
  • 20-03-2024, 23:59:34
    #8
    Hepinize soruma cevap verdiğiniz için teşekkür ederim konu kilitlenebilir