Merhaba. Okula biri geldi. Ben okulda değildim. Yarın okula gittiğimde o yoktu.
Someone came to school. I wasn't at school. He/She/The Person wasn't there when I went to school tomorrow
Herşeyi anlıyorum ama Yarın okula gittiğimde o yoktu cümlesini burada nasıl belirtirim?
Sonuçta okula birisi gelmiş ve bu hem erkek hem kadın olabilir.
The person diyorum Ben genelde.
İngilizce şu cümle doğru mu?
24
●692
- 20-03-2024, 13:58:18
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 20-03-2024, 14:01:10They onlar demek. Burada gelen kişi ama ve kim gelmiş onu da bilmiyoruz hocam. Aslında onu da düşünmüştüm de. Bir de the person kelimesini.GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2024, 14:02:11Bunu da düşünmüştüm ama cümleyi o şekilde kursaydım yani yukarıda belirtdiğim şekilde the person uygun olabilirdi öyle mi?waldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonuçta gelen ne kadar ne erkek bilinmiyor. - 20-03-2024, 14:02:32onu " There was nobody when I was at school " şeklinde yaparsan anlamı olur.waldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2024, 14:03:06Okula gittiğimde hiç kimse yoktu anlamına geliyor öyle mi?GokhanGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2024, 14:04:00ben okuldayken kimse yoktu, ya da okula gittiğimde kimse yoktu gibi cümlenin başıyla bağlantılı şekilde anlam çıkaraiblirsinrufiqcavadov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2024, 14:06:07