waldo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
There is nobody when I was at school.
diye düşündüm.
Bunu da düşünmüştüm ama cümleyi o şekilde kursaydım yani yukarıda belirtdiğim şekilde the person uygun olabilirdi öyle mi?

Sonuçta gelen ne kadar ne erkek bilinmiyor.