• 20-03-2024, 07:37:36
    #1
    Merhabalar kimden yazan kısmı nasıl yapabilirim? RT yapıyorum, videoyu yükleyip kişiyi etiketliyip paylaşıyorum, URL kopyalıyorum paylaşıyorum olmuyor yapamadım

  • Kabul Edilen Cevap
    • Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Merhabalar kimden yazan kısmı nasıl yapabilirim? RT yapıyorum, videoyu yükleyip kişiyi etiketliyip paylaşıyorum, URL kopyalıyorum paylaşıyorum olmuyor yapamadım


      Mobilde video üzerine basılı tutup "Videoyu gönderi olarak yayınla" seçeneğini seçerek yapabilirsin.

  • 20-03-2024, 07:43:48
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar kimden yazan kısmı nasıl yapabilirim? RT yapıyorum, videoyu yükleyip kişiyi etiketliyip paylaşıyorum, URL kopyalıyorum paylaşıyorum olmuyor yapamadım


    Mobilde video üzerine basılı tutup "Videoyu gönderi olarak yayınla" seçeneğini seçerek yapabilirsin.

  • 20-03-2024, 07:49:05
    #3
    pilli_bebek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobilde video üzerine basılı tutup "Videoyu gönderi olarak yayınla" seçeneğini seçerek yapabilirsin.

    Teşekkürler oldu ☺️