SteyLeR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pompacı olmak nasıl birşey?
12
●756
- 20-03-2024, 03:00:18İş iştir her işin zorluğu iyisi kötüsü kolaylığı vardır. Helal olan her iş yapılır. Ekmek neredeyse insan da orada olmalı.
- 20-03-2024, 12:39:39Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1-) Seni çalışan değil, köle gibi gören MÜŞTERİLER.
2-) Kendini beğenmiş sana herşeyi yaptırabileceğini sanan müşteriler, emir kipiyle konuşanlar.
3-) Kafası güzel gelip saçmalayanlar.
4-) İş yerinin kendi görevin dışında extra iş yapmanı istemesi normalde geneldir.
5-) Xxxx tutarında yakıt isteyen müşterinin ben sana xxx demiştim diyip seni mağdur etmesi ve senden tahsil edilmesi.
6-) İş sonu nakit tutarsızlığı o yoğunlukta gözden kaçan mişteriler nakiti vermeyenler oluyor oda senden gidiyor.
7-) Genelde servis olanağı olmaz.
8-) Yazın yanarsın, kışın donarsın.
Gibi gibi uzar. Tabi ki ihtiyaç varsa bir süre çalış boş durmaktansa..
Ben 1.5 yıll dayanabildim.