Golsime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakın bulaşma bir insanın en son yapması gereken iş. Detayları ekleyeceğim..

1-) Seni çalışan değil, köle gibi gören MÜŞTERİLER.
2-) Kendini beğenmiş sana herşeyi yaptırabileceğini sanan müşteriler, emir kipiyle konuşanlar.
3-) Kafası güzel gelip saçmalayanlar.
4-) İş yerinin kendi görevin dışında extra iş yapmanı istemesi normalde geneldir.
5-) Xxxx tutarında yakıt isteyen müşterinin ben sana xxx demiştim diyip seni mağdur etmesi ve senden tahsil edilmesi.
6-) İş sonu nakit tutarsızlığı o yoğunlukta gözden kaçan mişteriler nakiti vermeyenler oluyor oda senden gidiyor.
7-) Genelde servis olanağı olmaz.
8-) Yazın yanarsın, kışın donarsın.

Gibi gibi uzar. Tabi ki ihtiyaç varsa bir süre çalış boş durmaktansa..
Ben 1.5 yıll dayanabildim.