• 19-03-2024, 21:35:21
    #1
    Bu aralar özellikle canım sıkılmışsa veya iftar vaktine az kaldıysa telefon da elimdeyse hobim gibi birşey oldu

    Son 3 günde 95-100 konu reportlamışım sanırım

    Sizler report ediyor musunuz, yoksa tek ben miyim
  • 19-03-2024, 21:36:00
    #2
    Genellikle mesaj
  • 19-03-2024, 21:36:44
    #3
    Hiç report etmedim etmem de
  • 19-03-2024, 21:36:47
    #4
    16 yıldır bir kere report ettim adıma şikayet konusu açıldığı için sonuç sıfır geri dönüşte olmadı
  • 19-03-2024, 21:38:52
    #5
    Kurallara uymayanları reportluyorum.
  • 19-03-2024, 21:39:07
    #6
    Öncelik adsense kategorisi olmak üzere diğer kategorilerde de gözüme çarpan olursa reportluyorum genelde yanlış kategoriye açılmış konular oluyor report ettiklerim.
    Benim aylık report 25 30 gibi sizin 3 günde fazlaymış
  • 19-03-2024, 21:39:21
    #7
    Konu forum kurallarını ihlal ediyorsa direkt reportluyorum şahsen, sonuçta bu forumdan da ekmek yiyorum ve ben bunun için hiçbir ücret ödemiyorum r10'a. Çorbada tuz hesabı.
  • 19-03-2024, 21:43:31
    #8
    GEMİNİ ⭐ GROK ⭐ CAPCUT
    Ediyorum
  • 19-03-2024, 21:44:45
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok nadir pek uğraşmam