Öncelik adsense kategorisi olmak üzere diğer kategorilerde de gözüme çarpan olursa reportluyorum genelde yanlış kategoriye açılmış konular oluyor report ettiklerim.
Benim aylık report 25 30 gibi sizin 3 günde fazlaymış
Konu forum kurallarını ihlal ediyorsa direkt reportluyorum şahsen, sonuçta bu forumdan da ekmek yiyorum ve ben bunun için hiçbir ücret ödemiyorum r10'a. Çorbada tuz hesabı.