Konu
Hiç konu reportluyor musunuz?
19-03-2024, 21:39:21
#7
ozgur_medya
Konu forum kurallarını ihlal ediyorsa direkt reportluyorum şahsen, sonuçta bu forumdan da ekmek yiyorum ve ben bunun için hiçbir ücret ödemiyorum r10'a. Çorbada tuz hesabı.