• 20-03-2024, 00:24:11
    #73
    Durumlar hep aynı hocam.
    Hergün umutsuzluk bataklığında daha dibe batıyoruz ama karagün kararıp kalmaz.. sabredince çabalayınca bi şekilde er geç yoluna giriyor herşey düzeliyor sobra geçmişe bakıp ne kadar salakça düşüncelerim varmış deyip gülüyorsun. Çoğu arkadaşında yazdığı gibi sabredin aklınıza kötü şeyler getirmeyin hiç bir şey için olmasada masum evlatlarımız için savaşmaya devam etmek zorundayız. Yalnız değilsiniz.
  • 20-03-2024, 00:28:53
    #74
    Madjal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Durumlar hep aynı hocam.
    Hergün umutsuzluk bataklığında daha dibe batıyoruz ama karagün kararıp kalmaz.. sabredince çabalayınca bi şekilde er geç yoluna giriyor herşey düzeliyor sobra geçmişe bakıp ne kadar salakça düşüncelerim varmış deyip gülüyorsun. Çoğu arkadaşında yazdığı gibi sabredin aklınıza kötü şeyler getirmeyin hiç bir şey için olmasada masum evlatlarımız için savaşmaya devam etmek zorundayız. Yalnız değilsiniz.
    Malesef hocam dibe batıyoruz çıkış kapısı içinde cabaliyorum . Arada düşününce içim kararıyor . Çocuğumu ailemi mağdur edicem düşünceleri beni çok üzüyor . İns tüm borçlar kapanınca buradan yazarım . Tüm sıkıntısı olanlarında Allah kolaylık versin . Tek pozitif düşüncem sağlığım yerinde daha çok çalışırım diyorum
  • 20-03-2024, 01:50:01
    #75
    Albayraktech forumdan ban yemeseydi yardımcı olurdu eminim
  • 20-03-2024, 01:56:08
    #76
    Hepsi kart borcumu
  • 20-03-2024, 01:58:07
    #77
    Kardeşim merhabalar. Sağlığın duzeldiyse hiç sıkıntı etme taşı sıksan suyunu sıkarsın. Ek iş olarak ne yapabilirimden önce, senin kabiliyetin nedir, neye yatkinsin, önce kendinin bir analizini çıkar bence. Örnek veriyorum. İstanbul'da yaşıyorsan fason ürün alıp satabilirsiniz internetten tüm Türkiye geneli. Sürekli internet başındaysan bazen buradaki arkadaşlar ek iş ilanları veriyor onları takip edebilirsin. Ama öncelikle kendini bir analiz etmeni tavsiye ederim. Ben kargo sektöründe çalışıyorum. Envai çeşit ürün görüyorum. Sen kendi yeteneğini bul ben sana bir iki fikir verebilirim
  • 20-03-2024, 02:51:01
    #78
    DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Albayraktech forumdan ban yemeseydi yardımcı olurdu eminim
    Sağolun hocam maddi destek için yazmadım manevi olarak bunalmistim o yüzden böyle bir konu açmak istedim arkadaşlar sagolsunlar destek oldular
  • 20-03-2024, 02:54:55
    #79
    SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepsi kart borcumu
    evet hocam ins kapatıp bu beladan kurtulmaya calisicam . Burayada sadece manevi olarak çok nbunaldigim için fikir ve akıl almak için yazdım . Herkesin yorumu tek tek sagolsunlar abi kardeş gibi işe yaradı
  • 20-03-2024, 19:40:35
    #80
    Normalde yazmayacaktım ama yazayım dedim, benimde 300 k borcum vardı dolar cinsinden, kart ile 18 ay taksit yaptım, imkan geldi değerlendirdim, 18 ay boş boşuna çalıştım borcu ödedim
    Şuan az bişe kaldı,
    Kendini kasma, her olayda kendine bunu hatırlatma kendini yıpratırsin, şaka yapan arkadaşların var ise sürekli onlarla takıl, ben öyle yaptım, inan yemek bile yiyemiyordum o kadar para kıstım kendimden, çünkü harcasam taksit odiyemicem
    Asgari ücret 10 k iken ben 15 k taksit ödüyordum, nasıl yetiştirdin dersen inan bende bilmiyorum, Allah'tan başka kimseye minnet etmedim, zora düşüyorsan seni yaradani hatirlaman içindir.
  • 20-03-2024, 20:15:59
    #81
    ResLio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde yazmayacaktım ama yazayım dedim, benimde 300 k borcum vardı dolar cinsinden, kart ile 18 ay taksit yaptım, imkan geldi değerlendirdim, 18 ay boş boşuna çalıştım borcu ödedim
    Şuan az bişe kaldı,
    Kendini kasma, her olayda kendine bunu hatırlatma kendini yıpratırsin, şaka yapan arkadaşların var ise sürekli onlarla takıl, ben öyle yaptım, inan yemek bile yiyemiyordum o kadar para kıstım kendimden, çünkü harcasam taksit odiyemicem
    Asgari ücret 10 k iken ben 15 k taksit ödüyordum, nasıl yetiştirdin dersen inan bende bilmiyorum, Allah'tan başka kimseye minnet etmedim, zora düşüyorsan seni yaradani hatirlaman içindir.
    Çok haklısınız hocam iyiki yazdınız çünkü gerçekten birileriyle konuşunca biraz moralim yerine geliyor ilk bir kaç gün gerçekten kendime gelemedim . Burada kimse birbirini tanımıyor olabilir ama ettiğiniz bir kac kelam içimi ferahlatmsya yarıyor .insan kendini böyle durumlarda daha yalnız hissediyormus . Bu kadar elim kolum bağlanacağını hiç bir zaman dusunememistim .