Durumlar hep aynı hocam.
Hergün umutsuzluk bataklığında daha dibe batıyoruz ama karagün kararıp kalmaz.. sabredince çabalayınca bi şekilde er geç yoluna giriyor herşey düzeliyor sobra geçmişe bakıp ne kadar salakça düşüncelerim varmış deyip gülüyorsun. Çoğu arkadaşında yazdığı gibi sabredin aklınıza kötü şeyler getirmeyin hiç bir şey için olmasada masum evlatlarımız için savaşmaya devam etmek zorundayız. Yalnız değilsiniz.