• 18-03-2024, 14:04:43
    #1
    Sizde benim gibi şikayet konularını seviyormusunuz? Tabii üzücü kişilerin dolandırılması ama okuyunca falan güzel bi his geliyor bana.
  • 18-03-2024, 14:06:05
    #2
    Yalnız değilmişim hatta şikayet konusuna yorum yaptığım için banlanmışlığım oldu )
  • 18-03-2024, 14:06:58
    #3
    WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız değilmişim hatta şikayet konusuna yorum yaptığım için banlanmışlığım oldu )
    oapsowpdpwpckwo işte bu tutku süper be
  • 18-03-2024, 14:10:15
    #4
    Şikayet benim adıma açılmamışsa, severim.
  • 18-03-2024, 14:11:19
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet benim adıma açılmamışsa, severim.
    😂😂 işinizi güzel yaparsınız kimse şikayet etmez
  • 18-03-2024, 14:30:03
    #6
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    😂😂 işinizi güzel yaparsınız kimse şikayet etmez
    Bionluk’ta 26 kişinin hepsinde 3’er kere 5 yıldız aldım