Kafamın içindekileri susturamıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kafamın içindekileri susturamıyorum
1
●
150
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Kafamın içindekileri susturamıyorum
18-03-2024, 00:15:46
#1
Volkanss00
Kafamda acayip bi aktiflik var. Haddinden fazla. Bunu nasıl aşabilirim?
18-03-2024, 00:28:10
#2
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Selamlar, Overthinking Sendromu olarak adlandırılıyor. Psikiyatriste gitmenizi tavsiye ederim. Gerekmesi halinde psikiyatrist psikoloğa da yönlendirecektir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler