• 18-03-2024, 00:15:46
    #1
    Kafamda acayip bi aktiflik var. Haddinden fazla. Bunu nasıl aşabilirim?
  • 18-03-2024, 00:28:10
    #2
    Qui non proficit, deficit
    Selamlar, Overthinking Sendromu olarak adlandırılıyor. Psikiyatriste gitmenizi tavsiye ederim. Gerekmesi halinde psikiyatrist psikoloğa da yönlendirecektir.