• 17-03-2024, 13:31:13
    #1
    Selamlar,
    Bi kaç gün önce işkurdan bana iş daveti geldi
    daveti kabul et diye bişey de yok.. Ben otomatik olarak başvurmuş sayılıyor muyum?
  • 17-03-2024, 14:13:58
    #2
    İşkura kayıtlı iş arayan herkese geliyor o mesaj hocam. Size belirtilen günde adrese gidiyorsunuz iş veren sizi değerlendiriyor olumlu olursa işe alıyor
  • 17-03-2024, 15:07:05
    #3
    İş başvurularım kısmında olması lazım, davet mektubunu görebilirsiniz