Neden tartışamıyoruz? - Sayfa 3 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Neden tartışamıyoruz?
18
●
814
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Neden tartışamıyoruz?
1
2
3
16-03-2024, 01:28:10
#19
griffinn
Üyeliği durduruldu
O konuyu okudum şimdi gül gül öldüm ya, arkadaş CAHİL 2X + 5X. O kadar dindar kardeşimiz var sözde, biri bile Sünnetullah falan dememiş ya
cahil bir de inandığı dininde cahili, artık kaç kat çekilmiş cahillik bu, orasını bende çözemedim. Sünnetullah'a giren hiç olmamış
neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
EÄŸitim ve kendini geliÅŸtirme
1
2
3
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler