Hoca vizeyi sunum olarak yapacaksınız dedi ama benim aklıma program gelmiyor. Anlatacağım programın avantajları dezavantajları iş hayatında ki sağladığı kolaylıkları falan anlatacağım. Hangi programı anlatmalıyım ?