Son kullanıcı IT desteği hakkında sunum. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Son kullanıcı IT desteği hakkında sunum.
0
●
68
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Son kullanıcı IT desteği hakkında sunum.
15-03-2024, 23:10:36
#1
cuvelious
Hoca vizeyi sunum olarak yapacaksınız dedi ama benim aklıma program gelmiyor. Anlatacağım programın avantajları dezavantajları iş hayatında ki sağladığı kolaylıkları falan anlatacağım. Hangi programı anlatmalıyım ?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler