• 15-03-2024, 00:20:54
    #10
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla bro hiç iyi değilim son 4 5 aydır işallah düzelir
    +1 aynen bende
  • 15-03-2024, 00:21:53
    #11
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen hocam, temiz, güvenilir bir yerden söyledim ben de ama yıllar önce böceklerin cirit attığı, Şirinevler'de yediğim seyyar kokorecin tadı daha güzeldi. Tadı içindeki dışkısınaymış sanırım, bunun tadı süt gibiydi.
    İlk Kokerecimi Ankara Bahçelievlerde Yemiştim Hiçbir Yer Tadını Tutturamiyor
    • DartkGandalf
    DartkGandalf bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-03-2024, 00:22:52
    #12
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    Bu Günümüze Şükür Diyelim Sizler Nasılsınız?
  • 15-03-2024, 00:23:20
    #13
    Alicamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Günümüze Şükür Diyelim Sizler Nasılsınız?
    Teşekkür Ederim Koşuşturmaca İle Devam
    • Alicamci
    Alicamci bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-03-2024, 00:28:16
    #14
    G⭐L⭐T⭐S⭐R⭐Y
    Dükkan -> Müşteri ->Trafik -Trafik berbat bir gündü
  • 15-03-2024, 01:17:02
    #15
    Слава Україні! 🇺🇦
    Baş ağrıtıcı ve sıkıcı.