Aynen hocam, temiz, güvenilir bir yerden söyledim ben de ama yıllar önce böceklerin cirit attığı, Şirinevler'de yediğim seyyar kokorecin tadı daha güzeldi. Tadı içindeki dışkısınaymış sanırım, bunun tadı süt gibiydi.
İlk Kokerecimi Ankara Bahçelievlerde Yemiştim Hiçbir Yer Tadını Tutturamiyor