• 13-03-2024, 18:02:27
    #1
    Her zaman en yaşlı üyenin kim olduğu hakkında konu açılıyor bi değişiklik olsun r10.net’in en genç üyesi kim ?
  • 13-03-2024, 18:03:39
    #2
    @MehmetDUGU; benim bildiğim.
  • 13-03-2024, 18:03:48
    #3
    ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman en yaşlı üyenin kim olduğu hakkında konu açılıyor bi değişiklik olsun r10.net’in en genç üyesi kim ?
    Benim 😃
  • 13-03-2024, 18:06:21
    #4
    18 yaş olarak bende adayım herhalde 😂
  • 13-03-2024, 18:07:22
    #5
    Emr3st adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim Tabiki Babamın Adına Hesab xd.
  • 13-03-2024, 18:07:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    12 yaş olarak benim galiba
  • 13-03-2024, 18:08:11
    #7
    Kurumsal PLUS
    Muhtemelen en küçük kardeşimiz aramızda 14 yaşlarında falandır
  • 13-03-2024, 18:08:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Emr3st adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim Tabiki Babamın Adına Hesab xd.
  • 13-03-2024, 18:08:22
    #9
    arkadaşlar, babasının, ailesinin üzerine hesap açan arkadaşları öğrenmek ve banlamak içindi bi konu hepiniz inanıp yazmışsınız silin bence : D