E dergiye root ile erişim yaptım ama açılmıyor!!!! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
E dergiye root ile erişim yaptım ama açılmıyor!!!!
2
●
72
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
E dergiye root ile erişim yaptım ama açılmıyor!!!!
13-03-2024, 10:25:37
#1
izzet34
Merhaba bir e dergi uygulamasında satın almış olduğum dergilere root ile ulaştım ancak formatı .aupub. şeklinde epub ve diğer formatları denediğimde de yine aynı hatayı alıyorum pdf de denedim ama olmadı bunun çözümünü bilen var mı?
13-03-2024, 10:26:59
#2
Misafir
https://convertio.co/tr/pdf-epub/
bunu deneyin hocam
13-03-2024, 10:30:48
#3
izzet34
Hocam denedim olmuyor maalesef
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler