• 13-03-2024, 15:07:26
    #46
    Şöyle bir göz attım sanırım 156 tane kategori reklamı var genel olarak. Aylık 2500 TL'den hesapladığımızda 390.000 TL ediyor.

    Premium üyelikler, banner reklamları, sponsor reklamlar, push reklamları hesaba katıldığında aylık gelir 1 M üzeri diyebiliriz.

    Eski bir site olması fakat geleceği çok parlak olmayan bir platform olduğunu hesaba katarsak 50 M TL gibi bir rakama alıcısını bulur üstüne gideceğini düşünmüyorum.

    Forum kültürünün sanırım son kalesi. Bu kültürden uzaklaşan çok insan olduğunu ve sistemin değişeceğini düşündüğümüzde o rakamları eder.
    • nanis2000
    nanis2000 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-03-2024, 16:07:10
    #47
    10m Euroya satılmadığına şahsen bende inanmadım.
  • 13-03-2024, 16:15:57
    #48
    Valla 10 milyon euro teklifinin ben de çok ciddi birine ait olduğuna inanamadım, bence kabul edilseydi de alamayacak biridir çünkü çok büyük bir para, tabi bundan 7-8 sene önce 10 milyon verildiyse olabilir derim, keza şuan 350 milyon lira yapıyor. Kar marjı ve ticaret neticeli bir noktada 350 milyon liraya çok daha fazla gelir getirecek şirketler alınabilir.
  • 13-03-2024, 16:44:20
    #49
    15 milyon $ ınız varsa şansınızı deneyin.
  • 13-03-2024, 17:14:03
    #50
    herkes şundan çok emin: çok para eder. site satışı kategorisinde birkaç milyona site görmüş biri olarak bunu söylüyorum.
    maksimumu bilmiyorum. ancak minimumu bile çok para eder. Türkiye'nin en çok trafik alan sitelerinden biri. Birçok alanda gündem belirleyebilecek gücü bulunuyor.
    Şahsen değerinin çok yüksek olacağına inanıyorum. Gelen ciddi teklifleri görmek gerekir.
  • 13-03-2024, 17:17:06
    #51
    Üyeliği durduruldu
    "Paha biçilemeyen tek servet sahip olduğundur."
  • 13-03-2024, 17:20:04
    #52
    HATA YOK ALIN 100000MLN (saka)
  • 13-03-2024, 17:35:13
    #53
    DetayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 tane reklam biçimi + 5 tane premium üyelik şekli var.
    Aylık Modal 130k, Topbar 120k, Kayan 100k TL. Daha 1 gün boş görmedim bu alanları. Her kategoride onlarca reklam, sabit konular, her gün gelen minimum 2 bildirim reklamı var.
    Yetmedi online olanlar sayfasındaki premiumları şöyle bir gözünle saysan 100'lerce premium üye var.
    Üstelik tamam ciddi bir rakam ancak sunucu hariç hiç bir gideri yok. Çalışanı yok edeni yok. Bahsedilen rakamlardan çok daha fazlasını edeceğini düşünüyorum.
    R10'un bildiğim kadarı ile hiç bir gideri yok
    Sunucu tarafı netinternet sponsor - altta logoları var.

    Konuya gelirsek coşkun bey geçenlerde 7-8m Dolar yada Euro civarı bir şey söylemişti. Şuanda onun üstüne %20-30 daha eklenir.
  • 13-03-2024, 18:27:40
    #54
    @Coşkun Çetin; üstad siteye ciddi rakamlar geliyor, hayat kurtaracak rakamlar. Tabiki hayatınızın kurtulmaya ihtiyacı olduğunu sanmıyorum. Ama içim bi gıcıklandı satılırsa beni unutmayın