8 tane reklam biçimi + 5 tane premium üyelik şekli var.
Aylık Modal 130k, Topbar 120k, Kayan 100k TL. Daha 1 gün boş görmedim bu alanları. Her kategoride onlarca reklam, sabit konular, her gün gelen minimum 2 bildirim reklamı var.
Yetmedi online olanlar sayfasındaki premiumları şöyle bir gözünle saysan 100'lerce premium üye var.
Üstelik tamam ciddi bir rakam ancak sunucu hariç hiç bir gideri yok. Çalışanı yok edeni yok. Bahsedilen rakamlardan çok daha fazlasını edeceğini düşünüyorum.
R10'un bildiğim kadarı ile hiç bir gideri yok
Sunucu tarafı netinternet sponsor - altta logoları var.
Konuya gelirsek coşkun bey geçenlerde 7-8m Dolar yada Euro civarı bir şey söylemişti. Şuanda onun üstüne %20-30 daha eklenir.