Bu mesaj niye gelmiş olabilir? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu mesaj niye gelmiş olabilir?
4
●
264
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu mesaj niye gelmiş olabilir?
11-03-2024, 19:31:26
#1
Tahirklc
Bugün bana böyle bir mesaj geldi. Arabam yok, herhangi bir ücretli geçis kullanmadım. Niye gelmiş olabilir?
Telefon no +855 ile başlıyor bana *********** gibi geldi
11-03-2024, 19:32:24
#2
mustafaeratalay
***********
11-03-2024, 19:32:24
#3
VolkanY
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
*********** hocam, resmi kurumların uzantıları .top olmaz.
11-03-2024, 19:32:37
#4
Madaxell
Gibi demeye gerek yok *********** tabiki net belli
11-03-2024, 19:36:17
#5
Tahirklc
Madaxell adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gibi demeye gerek yok *********** tabiki net belli
VolkanY adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
*********** hocam, resmi kurumların uzantıları .top olmaz.
mustafaeratalay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
***********
Bet reklamlarından sonra bi bunlar eksikti.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler