• 10-03-2024, 22:25:39
    #1
    Merhabalar,

    E-Ticaret yapan veya normal ticaret yapan kişilerimiz genelde bilirler,normal olarak müşteriler soru sorar ve sorunlar çıkabilir.

    Müşterilerinize hitap ederken daha çok Resmi Dil mi kullanıyorsunuz yoksa Samimi Dil mi kullanıyorsunuz?Ben Resmi/Samimi Dil karışık kullanıyorum.
  • 10-03-2024, 22:26:20
    #2
    Konuşulan platforma göre değişir.
  • 10-03-2024, 22:26:21
    #3
    2 senedir resmiyim ancak müşteri ile eğer 10.-15. alışverişimizse ve o da bana samimi yaklaşıyorsa resmiliği bozarım Çok yaptım öyle.
  • 10-03-2024, 22:26:34
    #4
    müşteriye göre değişiyor, başlangıçlarda resmi ve siz'li şekilde konuşurum
  • 10-03-2024, 22:26:47
    #5
    FEY
    🏆 Tasarım Ajansınız 🏆
    nabza göre şerbet
  • 10-03-2024, 22:27:11
    #6
    Ahbap çavuş ilişkisi iş olmaz

    örneğin usta bile çalıştırınca ahbap çalış ilişkisi kurarsanız hapı yutarsınız

    Resmi dil iyidir

    Bey veya Hanım iyi iş görüyor
  • 10-03-2024, 22:27:15
    #7
    2 yillik müşterilerine dahi siz diye hitap ederim hala.
  • 10-03-2024, 22:28:03
    #8
    Efendim diyen birisiyle alışveriş yapmıyorum
  • 10-03-2024, 22:28:56
    #9
    bu soruya cevap vericek iki kesim var birincisi resmiyeti savunan ikincisi samimiyet taraftarı ben nabza göre şerbet veriyorum web sektöründeyim sonuçta 45 yaşında bir müteahhitle ne kadar resmi konuşabilirim ki? aynı şekilde online eğitim veren bir firmanın proje kordinatörüyle ne kadar samimi konuşabilirim ki? bu iki soruyu kendinize sorun genelde düz ticaretçiler samimiyetten yanadır sıcak kanlılıkları cana yakınlıkları ile satış yaparlar e ticaretçilerdeyse bir resmiyet havası ve düzeni var söz konusu müşteri nasılsa ona göre davranın hocam müşteri kaçırmama garantilidir.