• 09-03-2024, 22:00:52
    #1
    Hayırlı akşamlar arkadaşlar, yaklaşık 3 ay önce 1.5 Milyon Tl ye yakın bir meblağ d*landırıldım konu açmıştım konuda olaydan söz etmiştim ;

    KONU : TIKLA

    birkaç arkadaş sağolsun yardımcı olup biraz bilgi verdiler bana lakin hem savcılığa şikayetimden bir sonuç çıkmayacak gibi görünüyor hemde kendim şahıslara ulaşmaya çalıştım lakin ulaşamadım,
    kurdukları ponzi diye tabir edilen bir sistem ve bu sisteme düşmemeniz adına elimdeki bilgileri buraya yazıyorum dikkat ediniz..

    bu konuyla alakalı yardımcı olabilecek birileri varsa lütfen özel mesaj ile benimle iletişime geçsinler. ( şahıslara ait bilgiler var elimde ).

    site bu : https://mobile1.xcmyatirimtrader.com/#/welcome
    numaralar :
    +46734971079
    +447466787597
    +902169900643
    +903128900249

    iban bilgileri ;
    VAKIFBANK TL TR21 0001 5001 5800 7323 1981 85
    PRS BİLİŞİM MOBİLYA TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
  • 09-03-2024, 22:02:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun
  • 09-03-2024, 22:03:13
    #3
    High Ranking SEO Provider
    Merhabalar, geçmiş olsun.

    Link üçkağıtçıyım diye bağırıyor keşke biraz dikkatli olsaydınız.
  • 09-03-2024, 22:04:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    site güvenilir duruyor
  • 09-03-2024, 22:05:44
    #5
    Platin üye
    hocam iban üzerinden yola cıkarsanız bulursunuz bence
    Seli̇m Gözübüyükoğlu kım oldugunu bılıyormusunuz
  • 09-03-2024, 22:05:55
    #6
    DomainBRO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    teşekkürler.

    SociAdwer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, geçmiş olsun.

    Link üçkağıtçıyım diye bağırıyor keşke biraz dikkatli olsaydınız.
    haklısınız lakin tuzağa düşenler benim akrabam olduğu için benim param ondaydı ve tüm parayı benden izin alarak siteye yatırmış siteyi incelemeye çalıştığımda fark ettim ponzi oldugunu lakin iş işten geçmişti. çok sağolun.
  • 09-03-2024, 22:06:45
    #7
    nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam iban üzerinden yola cıkarsanız bulursunuz bence
    Seli̇m Gözübüyükoğlu kım oldugunu bılıyormusunuz
    hocam bir arkadaş bu ismi ve adresleri bana verdi sağolsun lakin adresler boş çıktı numaralar kullanılmamakta.
  • 09-03-2024, 22:08:53
    #8
    Çok çok geçmiş olsun hocam soğuk su için diyicem de pek faydası olmaz keşke temkinli olsaydınız üzüldüm açıkçası
  • 09-03-2024, 22:10:56
    #9
    inandostm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bir arkadaş bu ismi ve adresleri bana verdi sağolsun lakin adresler boş çıktı numaralar kullanılmamakta.
    Hocam bu ibanlar kiralık oluyor dava açarsanız yine gerçek kişi bulunamaz yüksek ihtimal IBAN sahibine kalır