• 09-03-2024, 20:46:11
    #1
    H.burada Bozum İşlemleri
    30 bin tl bütçe ile rahat oyun oynayabileceğim(metin2,lol) bir laptop istiyorum. Tecrübeli arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var. Teşekkürler
  • 09-03-2024, 20:48:26
    #2
    Metin2 lol'ü tost makinesi de açıyor şaka bir yana ben monster kullanıyorum tulpar t5, i5 12450h, rtx 4060, 32 ram 1 tb ssd var 27bin'e aldım 3 4 ay önce baya memnunum istediğim tüm oyunları oynayabiliyorum.
  • 09-03-2024, 20:49:55
    #3
    Selamunaleyküm hocam, HP Victus 16-R0047NT aldım birkaç ay oluyor. Oyunlarda hiç sorun yaşatmadı, ana alış amacım yazılım olsa bile arada oyun giriyorum sorunsuz akıyor. HP Victus öneririm, benim aldığım modeli 35kya almıştım ama piyasada aynı modelin daha uygun fiyatlı sürümleri (işlemciden, ramden, diskten düşüp vb) oluyor. Tavsiyem Intel i5 veya i7, RTX 4050-4060 bir bilgisayar almanızdır, oyunlarda performansı daha fazla olur. Tabi bütçenizi biraz zorlamak gerekecektir, ben öyle yaptım babam sağolsun.
  • 09-03-2024, 20:52:21
    #4
    4060 hp victus bakın, birkaç hocama aldırdım. Gayet iyi bir laptop serisi. Bütçeniz yetmezse 4050 veya 3060 da bakabilirsiniz.
  • 09-03-2024, 20:56:47
    #5
    H.burada Bozum İşlemleri
    UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Metin2 lol'ü tost makinesi de açıyor şaka bir yana ben monster kullanıyorum tulpar t5, i5 12450h, rtx 4060, 32 ram 1 tb ssd var 27bin'e aldım 3 4 ay önce baya memnunum istediğim tüm oyunları oynayabiliyorum.
    Öyle olmuyor işte benim şuan kullandığım pc Lenovo V15-II , 2 tane metin 2 açamıyorum çok fena kasıyor
  • 09-03-2024, 21:20:37
    #6
    https://www.n11.com/urun/hp-victus-7...gaza=webdensin

    Üzmez çiçek gibi laptop 2 nvm girişi var bir 2tb eklenip devam edilir ayrıca 32gb a kadar destekliyor 1 slot boşta diye hatırlıyorum hp victuslarda değilsede 8+16 kullanılabilir.
  • 09-03-2024, 21:45:59
    #7
    Hocam herkes gibi benimde caspera önyargım vardı ama excalibur g870 modeli bence en fp cihaz bi mağazada inceleme fırsatı buldum malzeme kalitesinin eski casperlarla alakası yok youtube da gördüğüm kadarıyla da eski driver sorunları yok olmuş bakın derim bu modele