• 08-03-2024, 19:43:01
    #1
    Selamlar 20 hesaplık bir panel yapmayı düşünüyorum, istediğim gönderiye yorum yapabileceğim. Instagram için kullanacağım.
    Bunu nasıl yapabilirim acaba ?
  • 08-03-2024, 19:45:28
    #2
    deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar 20 hesaplık bir panel yapmayı düşünüyorum, istediğim gönderiye yorum yapabileceğim. Instagram için kullanacağım.
    Bunu nasıl yapabilirim acaba ?
    C# bilginiz varsa selenyum ile yapa bilirsiniz
  • 08-03-2024, 20:36:49
    #3
    fermayil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    C# bilginiz varsa selenyum ile yapa bilirsiniz
    maalesef yok hocam