Merhaba arkadaşlar 1 gmail hesabım askıya alındı vpn açık iken giriş yapmayı çalışmamadan dolayı oluştu bununla ilgili ilk ittirazımda kabul edilip doğrulama yapmamı istedi kullandığım numaraları kabul etmedi diğer gmail hesaplarında kullandığımdan dolayı 4 tür ittiraz ediyorum açıklama yazıyorum ama hiç bir dönüş alamıyorum bu konuda ne yapmam gerekiyor acaba ?