D-ID stüdyo tarzı uygulama arıyorum - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
D-ID stüdyo tarzı uygulama arıyorum
0
●
16
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
D-ID stüdyo tarzı uygulama arıyorum
07-03-2024, 21:53:14
#1
Cebom
Merhabalar d-id uygulamasında premium satın almak istedim aldım ilk 14 gün ücretsiz sürüm açtı. Orada ekstra sesler acik değildi hep sabit Ahmet diye bir kişinin sesini koyuyorsun beğenmedim siteyi başka önerecek varmı?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler