Merhabalar d-id uygulamasında premium satın almak istedim aldım ilk 14 gün ücretsiz sürüm açtı. Orada ekstra sesler acik değildi hep sabit Ahmet diye bir kişinin sesini koyuyorsun beğenmedim siteyi başka önerecek varmı?