kodumu nasil gizlerim? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
kodumu nasil gizlerim?
2
●
188
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
kodumu nasil gizlerim?
06-03-2024, 18:41:31
#1
kuklux
https://ai.google.dev/tutorials/web_quickstart
burada ki dokumana bakarak localhostta kucuk bir chatbot yaptim. simdi ben bunu yayinlarsam adam view source dan javascript koduma bakarsa api mi goruyor
bunu saklamamin bir yolu var midir?
06-03-2024, 18:45:26
#2
DogukanX
Koddan saklasan gelen giden isteklerden nasıl saklayacaksın ki? API ile iletişimi back-end den yapmadığın sürece saklayamazsın.
06-03-2024, 18:47:32
#3
kuklux
DogukanX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Koddan saklasan gelen giden isteklerden nasıl saklayacaksın ki? API ile iletişimi back-end den yapmadığın sürece saklayamazsın.
back end sart oldu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler