• 06-03-2024, 03:30:05
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun, başarılar diliyorum.
  • 07-03-2024, 11:10:00
    #11
    ayazbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz mantıksız geldi siteye yatırım yapmak yerine bir kaç yerden gitmek daha mantıklı gibi
    Komisyon, kargo, gelen iadeleri görünce kapatmak zorunda kalırsınız.
    Büyük bir kitleye hitap ediyor olabilirsiniz ama buradan ciddi kazanç elde edemezsiniz.
    Hele ki kadınlara yönelik sattığınız bir şey var ise gelen iadeler canınızı sıkacaktır.
    Öyleleri var ki; nişan, kına, düğün, doğum günü, sünnet, balo, gezi vs yerlere giderken giyiniyorlar, sonra bedenime olmadı küçük/büyük geldi diyerek iade ediyorlar.
    Veya resimde gördüğü kadın da durduğu gibi kendinde durmuyor. Orada ki kadın 55 kilo var yada yok. Kendisi de 70-80 kilo. Haliyle aldığı büyük bedenle o kadın gibi gözükemiyor ve morali bozuluyor. Direkt iade çıkıyor.
    Yada iade gelen ürünü çöpe atamayacağınız için başkasına gönderiyorsunuz. Alan kişi giyilmiş ve koktuğunu fark ederse kullanılmış diye iade ediyor.
    Öyleleri var ki 5-6 adet sipariş verip içlerinden en beğendiği 1-2 parçayı alıp diğerlerini iade ediyor.

    Sözün özü pazaryerlerinde kadınlara bir şey satıp kar elde edemezsiniz. Bol bol iade alıp sinir krizi geçirir ve bir kaç ayı doldurmadan kepenkleri indirirsiniz.