Merhaba arkadaşlar
Obilet tarzı uygulamalar otobüs firmalarına teminat mı yatırıyor ? Böyle bir duyum almıştım ancak ne kadar doğru veya değil bilgim yok.. Bu konuda aydınlatan birileri var mı aramızda acaba?
Bilet programı için teminat gerekli mi?
0
●70