Günaydın arkadaşlar dün biraz mobilya kurdum saat geç olduğu için ses çıkmasın diye şarjlı yerine tormavida kullanıp kendimi kastım şuan elimi açıp kapatırken bilek ön kol ve avuç içi acıyla karışık ağrıyor sizce ağrısı nasıl geçer bileniniz aydınlatırsa sevinirim