Kurumsal üyeler açabilir diye biliyorum ama
Diğer arkadaşlarda banlanırsak yedekte kalsın diye açmışlar herhalde 😄
Herkesin multisi mi var? 😀
18
●1.028
- 03-03-2024, 23:43:06ademciğim gerçekten bimilyoncudan nerelere evrildin tebriklerademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2024, 10:12:37Ben herkese yolluyorum hocam multi tespit sistemi iyi çalışıyor veya bu konuyla kim ilgileniyorsa o kişi iyi çalışıyor forumun daha aktif olması ve daha fazla üyesi olması her zaman forum için iyidirozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle