• 03-03-2024, 18:04:46
    #1
    Son zamanlarda banlanan banlanana…

    Ben davetiye gönderdiğim arkadaşlarımla aynı wifi’den girmemeye bile sonsuz özen gösterirken multiden banlanan kişilere hayret ediyorum. Bir insan neden buna ihtiyaç duyar ki peki?
  • 03-03-2024, 18:05:22
    #2
    Multi olmazsa olmaz
  • 03-03-2024, 18:06:25
    #3
    Ben şahsen kimseye davetiye yollamıyorum, bir şey yaptığında üzerime kalır diye.
  • 03-03-2024, 18:07:51
    #4
    Evet bir çok kişinin var.
  • 03-03-2024, 18:09:31
    #5
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bir çok kişinin var.
    senin önceki hesabın neydi adem
  • 03-03-2024, 18:10:30
    #6
    Beatbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin önceki hesabın neydi adem
    bimilyoncu
  • 03-03-2024, 18:11:17
    #7
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bimilyoncu
    @bimilyoncu; açıklama için bekleniyorsunuz
  • 03-03-2024, 18:16:07
    #8
    Çünkü yasak ve Türk halkı yasak olan şeyleri yapmayı çok seviyor. Bu yüzden multi hesap açıyorlar davetiye göndererek. Neye yarıyabilir en fazla açık artırma konusunda belki hile yapabilir.
  • 03-03-2024, 18:23:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Benim en çok şaşırdığım gusionun multi üyelik hoş olmadı falan diyip daha sonra multiden banlanmasıydı.