Konu
Herkesin multisi mi var? 😀
03-03-2024, 18:04:46
#1
orhansengun
Son zamanlarda banlanan banlanana
Ben davetiye gönderdiğim arkadaşlarımla aynı wifiden girmemeye bile sonsuz özen gösterirken multiden banlanan kişilere hayret ediyorum. Bir insan neden buna ihtiyaç duyar ki peki?