Ben şahsen kimseye davetiye yollamıyorum, bir şey yaptığında üzerime kalır diye.
Ben herkese yolluyorum hocam multi tespit sistemi iyi çalışıyor veya bu konuyla kim ilgileniyorsa o kişi iyi çalışıyor forumun daha aktif olması ve daha fazla üyesi olması her zaman forum için iyidir