Son zamanlarda banlanan banlanana
Ben davetiye gönderdiğim arkadaşlarımla aynı wifiden girmemeye bile sonsuz özen gösterirken multiden banlanan kişilere hayret ediyorum. Bir insan neden buna ihtiyaç duyar ki peki?
Herkesin multisi mi var? 😀
18
●1.028
- 03-03-2024, 18:04:46
- 03-03-2024, 18:06:25Ben şahsen kimseye davetiye yollamıyorum, bir şey yaptığında üzerime kalır diye.
- 03-03-2024, 18:09:31senin önceki hesabın neydi ademademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-03-2024, 18:11:17@bimilyoncu; açıklama için bekleniyorsunuzademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
