• 03-03-2024, 18:42:03
    #10
    Kurumsal üyeler açabilir diye biliyorum ama
    Diğer arkadaşlarda banlanırsak yedekte kalsın diye açmışlar herhalde 😄
  • 03-03-2024, 19:00:51
    #11
    yıllardır 2 davetiyem var üzerime bişi kalır diye kimseye veremiyorum. vermem de
  • 03-03-2024, 19:02:21
    #12
    Benim multim yok
  • 03-03-2024, 22:14:46
    #13
    Benim yok tek hesap
  • 03-03-2024, 22:16:43
    #14
    Ben multi sevmiyorum
  • 03-03-2024, 22:18:16
    #15
    Benim iş yaptığım kategoride 1 kişinin 3 üyeliği birden var. Kategoriyi aktif tutuyorlar diye sesimi çıkarmıyorum 😂
  • 03-03-2024, 23:43:06
    #16
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bimilyoncu
    ademciğim gerçekten bimilyoncudan nerelere evrildin tebrikler
  • 04-03-2024, 10:12:37
    #17
    ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben şahsen kimseye davetiye yollamıyorum, bir şey yaptığında üzerime kalır diye.
    Ben herkese yolluyorum hocam multi tespit sistemi iyi çalışıyor veya bu konuyla kim ilgileniyorsa o kişi iyi çalışıyor forumun daha aktif olması ve daha fazla üyesi olması her zaman forum için iyidir
  • 04-03-2024, 11:36:53
    #18
    multisi olanlar ne yapabilir ? multisi olan kendi konusuna kasıyordur onu bunu linçliyordur kofti trade alıp veriyordur ne güzel di mi?