• 03-03-2024, 14:08:32
    #1
    Bu Cümle Kadar Saçma Birsey Yok Adam R10da Konu Açıyor Sonra Yazıyoruz Konuşuyoruz Gelip Elden Alayim Diyor Eger Foruma Güvenmiyorsan Gidip Gruplara-facebooka Bakabilirsin Yani Sizce Elden Satmak Mantıklı mı işlem 7k
  • 03-03-2024, 14:09:25
    #2
    Mantıklı
  • 03-03-2024, 14:09:42
    #3
    7klık bir işlem için bence de elden daha mantıklı hocam. Arkadaş alıcı olarak gelmek istiyorsa gelsin
  • 03-03-2024, 14:09:50
    #4
    cemvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı
    Karşıdakinin Kim Olduğunu Bilmeden Ne Kadar Mantıklı?
  • 03-03-2024, 14:10:29
    #5
    Elden almak elbette mantıklı ki fotoğraf videoda göremediğin sorunu inceleyerek görürsün
  • 03-03-2024, 14:10:46
    #6
    sonuçta seni ayağına çağırmıyor gelip almayı teklif ediyor bu gayet normal bir durum
  • 03-03-2024, 14:11:19
    #7
    Mantıklı evet alışveriş zaten aslen bu şekilde yapılır. Forum size çaldırabileceğiniz ücreti geri iade etmez. En fazla üyeyi uzaklaştırır.
  • 03-03-2024, 14:11:19
    #8
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elden almak elbette mantıklı ki fotoğraf videoda göremediğin sorunu inceleyerek görürsün
    Haklısın Hocam Da Karşıdakinin Kim Olduğunu Ne Olduğunu bilmeden ülke zaten texasa döndü
  • 03-03-2024, 14:12:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    D0landirici isen mantiksiz d0landirici değilsen mantıklı

    ( LAFIM MECLİSTEN DİSARİ )

    Özel konular istisna hastane vs yatış varsa kendisi olur ailesinden birisi olur.