Bu Cümle Kadar Saçma Birsey Yok Adam R10da Konu Açıyor Sonra Yazıyoruz Konuşuyoruz Gelip Elden Alayim Diyor Eger Foruma Güvenmiyorsan Gidip Gruplara-facebooka Bakabilirsin Yani Sizce Elden Satmak Mantıklı mı işlem 7k