• 03-03-2024, 11:13:38
    #1
    İlk Olarak Analiz Bölümünde 4000 Saatin Üstünde İzlenmem Var.
    Başvuru Bölümünde 3000 Saat Yazıyor.Yarın Veriler Yansır ve 4000'i Geçecek.

    Sormak İstediğim Soru,Bu Yeni Gelen 3000 Saatlik İçin Başvuruda Bulundum.
    İnşallah Onay Aldıktan Sonra 4000 saat için başvuruda bulunmam gerecek mi?
    Yoksa otomatik olarak açılacak mı?


  • 03-03-2024, 11:14:05
    #2
    Oto açılır hocam
    • husseyinagit
    husseyinagit bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-03-2024, 11:14:25
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oto açılır hocam

    Teşekkürler Hocam