Başvuru Bölümünde 3000 Saat Yazıyor.Yarın Veriler Yansır ve 4000'i Geçecek.
Sormak İstediğim Soru,Bu Yeni Gelen 3000 Saatlik İçin Başvuruda Bulundum.
İnşallah Onay Aldıktan Sonra 4000 saat için başvuruda bulunmam gerecek mi?
Yoksa otomatik olarak açılacak mı?
