• 03-03-2024, 00:17:37
    #1
    Ben bayıldım
    bir kaç saattir buradayım her yer ilgi çekici.
    Sanırım buranın çıkış kapısı yok
  • 03-03-2024, 00:18:36
    #2
    buraya bir kere giren çıkamaz yıllar geçsede ben çıkamıyorum
  • 03-03-2024, 00:18:43
    #3
    haha olabilir
    • semraa
    semraa bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-03-2024, 00:19:04
    #4
    Burası bağımlılık.
  • 03-03-2024, 00:19:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    😂😂😂
  • 03-03-2024, 00:19:22
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Günümün çoğu saati R10 da dolaşmakla geçiyor, işim olmasa bile konuları okuyorum. Cidden çok güzel
  • 03-03-2024, 00:20:04
    #7
    Hiç bir şey yapmasak bile forumdan çıkmıyoruz
  • 03-03-2024, 00:21:49
    #9
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    )